My`s follower

Thursday 31 May 2012

Lovestory Part 2 : First time detink

sambungan part 1 ,

lepas set date nak detink so kami bersetuju untuk berjumpa di ' Taman Tasek Titiwangsa' , sape yang tak tau tempat nih kat mane kompem bukan orang KL.. hik hik hik... disebabkan en kebal saya seorang yg suke bersukan jadi saya pon ikot jela...dia cakap situ murah masuk gim dia..tapi saya tak ingat la baper rege dia..dah lame kot..eceh...saya pon tunggu la kat car park ...

dari jauh saya tgk lelaki yang pertama lalu..hensem gak...tapi dia jalan buat donno jerk..kompem bukan...hahahahaha....last2 baru saya pasan sebab nye en kebal penah send mms pic dia kat saya so cm xcam sangat la kan..first time jumpe cm segan segan..kaver kaver malu..tapi not bad la memula kenal xde la terus jatuh cinta..tapi dia mmg cool..topik perbualan kebayakkan tentang stadi + pointer baper + soklan2 merepek la kot...hehehe.. conclusion lepas jumpe tu kami kawan dulu, xde la terus in relation :P <poyo weh>..hahahaha

No comments:

Post a Comment