My`s follower

Thursday 31 May 2012

Iklan berunsur nasihat

kepada kengkawan saya yang membaca blog ni, di harap anda takde penyakit serangan jantung sebab kesah cinta saya part 1, part 2 and part seterusnya memang berunsur kepoyoan yang amat sangat ...

Disebabkan kengkawan saya dok kutuk saya kat opis MR sayang MRS tu agak keterlaluan kepoyoan kegelian kemuntahan , jadi saya dengan rela hati menukarkan nama blog saya kepada mr and mrs life, so tak de la macam emosi tentang our love sangat <bukan kate kawan2 > den pon geli , tapi sebab sajejer nak simpan as memory for my future cucu cicit, so i will do <PENGSAN SEKALI LAGI> 

sampai disini saja iklan berunsur nasihat saya,
salam mesra dari Vancouver , <belahla , duduk selayang jerk berangan dok negara omputih>

No comments:

Post a Comment